Als je iets te repareren heb, vragen we je om dat hieronder aan te melden.
Dat voorkomt wachtrijen en teleurstellingen en zo kunnen we ons beter voorbereiden.

We proberen de meest geschikte reparateur voor je reparatie te vinden op de eerstvolgende reparatiebijeenkomst. Dat is steeds op de eerste of derde zaterdag van de maand (zie agenda). De reparaties plannen we daarop in vanaf 11:00 uur, 12:00 uur of 13:00 uur. Kan je niet op een bepaald tijdstip, geef dat dan aan bij je aanmelding. Natuurlijk duren reparaties niet altijd precies een uur. We vragen daarom je begrip als je toch moet wachten.

Enkele dagen vóór de betreffende reparatiebijeenkomst krijg je van ons een e-mail met daarin het tijdstip waarop je met je reparatie wordt verwacht. We vragen je daarin ook om te bevestigen dat je zult komen op dat tijdstip. Heb je op de vrijdagmiddag vóór de reparatiedag nog geen bericht van ons gezien dan raden we je aan om je spam-folder te checken.

Vragen in het formulier zonder * kan je desgewenst overslaan.
Je e-mailadres, naam en eventuele andere privégegevens worden alleen bekend bij de organisatoren van Repair Café Delft en bij de reparateur die je reparatie ter hand neemt. Deze gegevens worden uitsluitend gebruikt als er contact opgenomen moet worden in relatie tot die reparatie.